我超愛的
終於被我找到了
前奏的吉他 也好聽到傻

音樂真是人的靈魂

Enrique Iglesias - Hero

Would you dance
If I asked you to dance?
Would you run
And never look back?
Would you cry
If you saw me cryin'
Would you save my soul tonight?

Would you tremble
If I touched your lips?
Would you laugh?
Oh please tell me this.
Now would you die
For the one you love?
Hold me in your arms tonight.

Chorus:
I can be your hero, baby.
I can kiss away the pain.
I will stand by you forever.
You can take my breath away.

Would you swear
That you'll always be mine?
Would you lie?
Would you rub in mind?
Have I gone to deep?
Have I lost my mind?
Well, I don't care you're here tonight.

Chorus:
I can be your hero baby.
I can kiss away the pain.
I will stand by you forever.
You can take my breath away.
You can't take my breath away

若我向妳邀舞 不知妳是答應?
還是轉身調頭而走?
若你見我啜泣 是否會陪我流淚
今晚你會挽救我的心靈嗎?

若我觸碰妳的唇 妳會深情顫動?
還是一笑置之?
噢…請妳為我解惑!
妳若願為你所愛的人犧牲
今晚請將我抱在妳的懷中

我可以成為妳的主角
我可以吻去痛苦
我將自己交給妳
永遠待在妳身旁
妳願許諾 永遠是我的?
妳會騙我嗎?
還是心裡有些勉強?
是我陷入太深
抑或我失去理智
我多不希望妳今晚在此

我可以成為妳的主角
我可以吻去痛苦
我將自己交給妳
永遠待在妳身旁
arrow
arrow
    全站熱搜

    outcryxgame 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()